23. října 2017

Kuala Lumpur

DSC_0036O Malajsii toho Evropané obecně moc nevědí, tím spíše o hlavním městě Malajsie: Kuala Lumpur. Samozřejmě já jsem nebyl výjimka a octl jsem se zde na Malajském poloostrově jako klasická “Tabula rasa”. Tím intenzivněji vnímám zážitky, které mi toto město připravuje.

Vzhůru do Asie!

DSC_0001Občasné povídání o tom, jak trávit konec roku na malajském poloostrově.

Jak jsem běžel maraton

imageAč se podle posledních příspěvků zde na blogu zdá, že veškerá má aktivita posledních měsíců se týká pouze sportu, přesto je třeba zmínit událost, která by v životě každého aktivního sportovce měla nastat, a to absolvování královské běžecké disciplíny: maratonu.

Kategorie: Běhání

Spirit Cup 2010

Památného dne 11. září 2010 se po loňském nultém ročníku díky nezměrnému úsilí rodiny Sýkorů a dalších obětavců uskutečnil první (mezinárodní :) ročník terénního triatlonu Spirit Cup 2010 na krásných tratích kolem Lužce nad Vltavou. Všichni závodníci nejenom že dokončili závod ve zdraví (na drobné otlučeniny z pádů na kole nehledě!), ale myslím, že si ho i dostatečně užili!

Subjektivní popis jak jsem si užíval já najdete v článku. A samozřejmě fotogalerii, díky obětavé fotodokumentační činnosti rodiny Hardekopfů.

Kategorie: Běhání

Puerto Rico - Bohatý přístav

Dostávám se konečně k nějakému základnímu shrnutí, co tu vlastně v tom Karibiku děláme, jak se máme a podobně... Vězte tedy, že si karibského ovzduší užíváme nemálo :-)

Kategorie: Cestování

Karibik: ostrovy, ostrůvky a ostrůvečky

Dnes jsme se, dalo by se říci po všech těch zádrhelech se sopkou a pozdními odlety, “konečně” dostali do prvního cíle naší cesty, na ostrov “Bohatý přístav”, aneb Puerto Rico, v češtině “Portoriko”. Při letu z Atlanty jsme po opuštění pevninské části USA zhruba nad floridským Jacksonville po chvíli letu přelétli Bahamy a podél východního pobřeží Dominikánské republiky se snesli do hlavního města “jednapadesátého” státu USA, do portorického San Juan.

Kategorie: Cestování

Omlouváme se, ale let bude o hodinu a půl opožděn…

Tak přesně toto jsme nechtěli slyšet. Díky “sopce“ přiletěl Boeing B767 Delta Airlines opožděn a samozřejmě zpoždění nabere i na zpáteční cestě, aktuálně hlásí hodinu a půl zpoždění. V principu by to nevadilo, kdybychom v Atlantě neměli na přestup přesně hodinu a půl...

Kategorie: Cestování

Setkání spolužáků z mosteckého gymnázia

Díky neocenitelnému úsilí konkrétních jednotlivců, za což jím patří nehynoucí dík, jsme měli opět po velmi dlouhé době tu čest setkat se za solidní účasti se svými spolužáky a kamarády v mosteckém steak-house Route 66.

Kategorie: Různé

Aktualizace fotek - Řím, Londýn a Austrálie

Konečně jsem se dokopal (byl jsem dokopán :-), abych udělal mírný pořádek ve fotkách a doplnil chybějící. Nově jsou tedy ve fotogalerii fotky z letního Říma, předvánočního Londýna a především, po velkém boji, i kompletní fotografie z naší cesty po Austrálii, dokonce s komentáři u jednotlivých fotek!

Na cestě z Floridy domů

DSC_4999 Pár fotek z orlandského letiště na cestě domů. Fotky v článku :-)

Kategorie: Cestování

Sanibel Island, Sarasota, Orlando a zpět do Čech…

Všimněte si obrovského množství mušlí na Sanibelu. Pes neznámý.Zdravíme asi naposled z Floridy, zítra odpoledne frčíme přes Atlantu zpět do Čech. Bylo to tu fajn. Pobyt zde jsme zakončili návštěvou vodního parku Aquatica zde v Orlandu. Fajn klouzačky atd… :-) Každopádně a především, ve fotogalerii naleznete fotky z posledních dní.

Kategorie: Cestování

Florida, jak je obecně známa

DSC_4874Poseldní dny na Floridě, jak si je užíváme, aneb ze severní Floridy na jih, sběr mušliček na Sanibel Islandu, koupání na krásných bílých plážích na Siesta a Lido Key a o tom, jak se nakupuje v´obrovských nákupních střediscích v Orlandu….

Na sever Floridy, na jih Floridy

Bitevní loď AlabamaO cestě z Orlanda na sever Floridy, ke krásným plážím pensacolského ostrova Santa Rosa, do úžasného muzea námořního letectva ve stejném městě, o krátké návštěvě Alabamy a stejnojmenné bitevní lodě a o cestě zpět do jižní části Floridy, na ostrov Sanibel.

Kategorie: Cestování

Florida, Alabama, letadla, bitevní lodě i pláže

Dnes pouze formou fotoblogu, který naleznete na stránce fotogalerie, konkrétně zde. Třídění a popisky fotek mi zabraly tolik času, že nějaký smyslup...

Blizzard Beach, aneb na skluzavce 100 km/h

Summit PlummetNávštěva nejlepšího vodního parku v Orlandu: Blizzard Beach a o tom, jak se dá jezdit na vodní klouzačce stokilometrovou rychlostí a jaké to má následky na sjezdařovo pozadí :-)

Dobré ráno, Florido!

Jsme tu. Včera večer jsme dorazili do hotelu kolem půl dvanácté v noci a utahaní zalehli. Trochu komplikované bylo najít ten správný hotel, neboť jsou...

Zdravíme z Atlanty

atllogo

První část cesty máme úspěšně za sebou, cesta z Prahy do Atlanty byla až na svou délku (přesně 10 hodin) docela v pohodě. Obstarožní Boeing 767 Delta Airlines nás bez různých výstřelků dovezl na největší letiště světa: Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport…

Poslední dny na Kauai a Havaji

Náš pobyt se zde (opět, sakra!) blíží ke konci, zítra odlétáme zpět směr Evropa a New York. Jaké jsou naše poslední zážitky z krásného havajského ostrova Kauai se dočtete v článku.

Kauai kolem dokola

Berneška havajská!!!Nadpis příspěvku je trochu zavádějící, Kauai, jako jediný z velkých ostrovů, nelze objet, ani obejít kolem, neboť v cestě stojí obrovské, nedostupné a krásné útesy Na Pali na severozápadním pobřeží. Přesto jsme dojeli na oba konce cest, jak severní, tak jižní.

Na dno kaňonu a zpět

Waimea CanyonDnes jsem  vyrazil trochu si zopakovat sestup na dno Grand Canyonu v Arizoně. Tentokrát do jeho podobného, menšího, ale co se týče sestupu, o nic méně namáhavého brášky, kaňonu Waimea na ostrově Kauai.

Strana 2 z 4První   Předchozí   1  [2]  3  4  Další   Poslední

Foto z cest...

Hledání v článcích

Hostováno u AbsolutNET s.r.o.